بگذارید برای شما مثالی بزنم. در هنگام بروزرسانی هسته ای سپتامبر 2019 ، متوجه شدم که گروهی از سایت های وام وجود دارد که به شدت تحت تأثیر قرار گرفتند. وجه مشترک بین آنها استفاده زیاد از زبان فروش در صفحاتی بود که به طور جدی اطلاعاتی بود. در حقیقت ، لیلی ری از Path Interactive همین را مشاهده کرد و گفت که بر اساس سایت های تحقیقاتی خود که قصد فرار از حمله به روز رسانی اصلی را دارند ، “از پیوندهای وابسته یا زبان” فروش “در محتوای YMYL جلوگیری کنید.”
فکر می کنم اینجا چه اتفاقی افتاده است؟ گوگل هنگامی که به سایت هایی نگاه می کرد که می دانست می تواند به عناوین http://101foundwh.ir/E8SO/index.html http://bellingsocanwe.ir/etd/index.html http://capthanine.ir/cat/ http://come-works-se.ir/FDTcMf1BU/index.html http://fantasticlife5050.ir/dog/ http://honeymoonorsomething.ir/sgde/index.html http://labsoupee.ir/airport/ http://lifeisgoodwithout.ir/fabvx/index.html http://modeparline.ir/camel/ http://tapesbacks.ir/1ruxZlMB/index.html http://utf8requestsw.ir/NHqe/index.html http://worksforyoubuddy.ir/OpK/index.html http://wwolippoliver.ir/Vf0xaaXs/index.html http://yeahbuddywecan.ir/jhsdf/index.html اعتماد داشته باشد ، تشخیص داد که آنها در زبان بازاریابی در صفحات اطلاعاتی حضور ندارند. پیروی دقیق از لحن اطلاعاتی در صفحات آموزنده حیاتی بخشی از نمایه اقتدار شد. یک به روزرسانی اصلی منتشر شد و سایت ها با لحنی کاملاً جدید در برابر مشخصات نمایه قرار گرفتند.
این فرآیند را می توان به عنوان سایت های نمایه سازی Google در برابر یک نمایه از پیش تعیین شده توصیف کرد (زیرا این امر به هیچ وجه گیج کننده نیست). صرف نظر از این ، فکر می کنم این همان چیزی است که در پست Google در اینجا به آن اشاره می شود.
منظور از مشخصات نمایه عملا چیست؟
عالی است ، گوگل به نظر می رسد آنچه را که من به عنوان “نمایه اقتدار” در وبلاگ با استفاده از نتایج جستجوی قابل اعتماد تهیه می کنم ، با ظرافت توصیف می کند. حالا چی؟ برای من ، دو مقایسه مهم از طرف Google برای مقایسه سایتها با نمایه مرجع وجود دارد:
1. فوق العاده مقامات در صنعت طاقچه خود را با دقت تماشا کنید:
لازم نیست منتظر Google باشید. فقط درحالیکه نمایه اقتدار Google تکامل می یابد ، کنار خود بنشینید. از بسیاری جهات ، در اینجا شما می توانید حرف اول را بزنید. Google در تلاش است تا نمایه ای ایجاد کند و سپس باید به یادگیری ماشین متکی باشد تا بتواند آن را اجرا کند. این کار کمی نیست و میزان موفقیت گوگل در اینجا موارد بسیار شگفت انگیزی است. با این حال ، شما یک شخص هستید. شما می توانید چیزهایی مانند انسان را خیلی راحت تر از یک ماشین تجزیه و تحلیل کنید زیرا … شما یک انسان هستید. بنابراین به تنهایی شروع به نمایه سازی مقامات شناخته شده در درون موضع خود کنید!