اکنون که تعریف سئو و نحوه کار آن را دانستید ، ممکن است از خود بپرسید “چگونه بازاریابی سئو را انجام دهم؟” یا “آیا بهینه سازی SEO کار می کند؟” واقعیت این است که بازاریابی SEO در واقع کار می کند و اجرای صحیح آن می تواند به هرکسی کمک کند تا نتایج عالی کسب کند.
بیایید نگاهی به برخی از عواملی که می تواند بر روی بهینه سازی موتور جستجوگر شما تأثیر بگذارد ، بیاندازیم. غول موتور جستجو سئو ، گوگل هرگز الگوریتم دقیقی را که برای رتبه بندی سایت ها استفاده می کنند ، به شما نمی دهد. با این حال ، ما درک خوبی از برخی از عوامل تأثیرگذار بر رتبه بندی صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) داریم. این عوامل شامل هر دو فاکتور داخل و خارج از صفحه است که در زیر به آنها خواهیم پرداخت.
عواملی که بر بهینه سازی سئو در خارج از صفحه و خارج از آن تأثیر می گذارند
1. بازاریابی محتوا
قبل از اینکه به برخی از فاکتورهای سئو و خارج از صفحه خود بپردازیم ، بیایید در مورد محتوا صحبت کنیم. محتوا هم در جذب موتورهای جستجو موثر است و هم به سازمان شما کمک می کند تا با بازدید کنندگان سایت ارتباط برقرار کند. از طریق محتوای بصری و نوشتاری شما می توان بر معنای سئو حتی بیشتر تأکید کرد.
هرچه محتوای محتوای مرتبط و با کیفیت بیشتری در سایت سئو خود داشته باشید ، به احتمال زیاد موتورهای جستجو می توانند صفحات شما را در صفحه نتایج موتور جستجو بالاتر قرار دهند.
به همین ترتیب ، هرچه محتوای جذاب و م سئو در سایت خود داشته باشید ، احتمال اینکه بازدیدکنندگان شما مقداری زمان با کیفیت را در وب سایت شما سپری کنند و حتی ممکن است خریدی انجام دهند ، بیشتر است.
راز ایجاد محتوایی که هم برای موتورهای جستجو سئو و هم برای بازدیدکنندگان سایت انسانی شما بهینه شده است ، ایجاد انواع مختلفی از مطالب است که به خوبی نوشته شده و در موضوعاتی هستند که بیشترین توجه را به مخاطبان شما دارند.
در اینجا فقط چند نوع محتوا وجود دارد که می توانید برای کمک به بهبود پیشنهادات سئو محتوای خود و در نتیجه ، رتبه بندی موتور جستجو بر روی آنها تمرکز کنید: