چهارشنبه , 3 مارس 2021
  • خانه
  • عکس بازیگران
  • دانش و فناوری
  • اخبار تکنولوژی
  • روانشناسی
  • دانستنی ها
  • خودرو
  • سلامت
  • آشپزی

آرچ کالا

  • خانه
  • عکس بازیگران
  • دانش و فناوری
  • اخبار تکنولوژی
  • روانشناسی
  • دانستنی ها
  • خودرو
  • سلامت
  • آشپزی
Don't Miss
  • چگونه استایل شخصی خودمان را داشته باشیم و آن را بسازیم
  • طرز تهیه 12 سس معروف دنیا به روش رستورانی در خانه
  • باید و نبایدهای سفرهای نوروزی ۱۴۰۰، چطور میتوانیم به سفر برویم
  • مدیریت و کنترل خشم و عصبانیت در کودکان با 17 تکنیک موثر و کاربردی
  • اصول لباس پوشیدن مردانه و رایج ترین اشتباهات استایل در آقایان
  • 7 پیشرفت نو آورانه فناوری در صنعت خرده فروشی
  • کیف پول بیت کوین + معرفی بهترین والت برای اندوختن بیت کوین
شما اینجائید:خانه » اخبار - مجله خبری بروز » بهترین تکنیک های استراتژی بازاریابی فروش در ایام تعطیلات

بهترین تکنیک های استراتژی بازاریابی فروش در ایام تعطیلات

ارسال شده توسط:archkala تاریخ ارسال: ژانویه 18, 2021 در اخبار - مجله خبری بروز 0

  • منتشر شده در ۲۹-۱۰-۹۹

  • 1 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • مدت زمان تقریبی مطالعه : 7 دقیقه

    تعطیلات عید نوروز در حال نزدیک شدن است و اکنون زمان مناسبی است تا استراتژی بازاریابی خود برای فروش در تعطیلات نوروز را مرور کنید. تعطیلات زمان بسیار مناسبی است تا مشتریان جدیدی را جذب کنید و حتی فرصتی برای بازگشت دوباره مشتریان به چرخه فروش است. در این مقاله از مجله کوروش نگاهی به یک استراتژی بازاریابی خوب و موثر در زمان تعطیلات می‌اندازیم.

     

    جشنواره آذر ماه

    چرا بازاریابی در تعطیلات مهم است؟

     

    استراتژی-بازاریابی-فروش-تعطیلات

     

    یک استراتژی بازاریابی مناسب برای تعطیلات بسیار تاثیرگذار است. در تعطیلات مصرف‌کنندگان بیش از هر زمان دیگری به دنبال برندها و خرید مناسب با علایق و خواسته‌های خود هستند. اگر می‌خواهید در این فصل مهم دیده شوید، باید یک استراتژی بازاریابی مناسب را تدوین کنید. با به کارگیری بهترین روش‌های بازاریابی در صنعت خرده‌فروشی می‌توانید یک فروش بسیار خوب داشته و بیشتر دیده شوید. معمولاً در تعطیلاتی مثل مناسبت‌های سال جدید و یا حتی به مناسبت‌هایی چون روز مادر، کریسمس و نوروز مشتریان بخشی از درآمد خود را صرف خرید هدیه می‌کنند. شما می‌توانید در این میان با بهترین استراتژی بازاریابی نقش مهمی را ایفا کنید. سعی کنید در استراتژی‌های بازاریابی خود خلاقیت به خرج دهید و رویکردهای متفاوتی را اتخاذ کنید. آیا قصد دارید تا رویکرد بازاریابی شما احساسی باشد و نام برند شما در ذهن مشتری ثبت شود. یا اینکه فروش بیشتری داشته باشید؟ بر روی هدف خود استراتژی تعیین کنید. چراکه در این فصل، فصل بیشتر دیده خواهید شد.

     

     

    استراتژی تخفیف‌های زیاد در تعطیلات

     

    از جمله استراتژی های بازاریابی که در فروش تعطیلات برای صنعت خرده‌فروشی بسیار جواب می‌دهد، تخفیف‌های زیاد بر روی محصولات است. سعی کنید بر روی محصولات و خدماتی تخفیف دهید که بسیار محبوب و مورد تقاضا هستند. شاید بهترین مثال برای یک چنین استراتژی بازاریابی برای افزایش فروش، مثال جمعه سیاه باشد. مردم به معنای واقعی کلمه مایلند تا در تخفیف‌های این روز شرکت کنند.
    حالا به این موضوع فکر کنید که اگر در استراتژی خود کالاهایی را قرار دهید که تقاضا برای آن ها زیاد است چه اتفاقی می‌افتد؟ تخفیف زیاد بر روی کالاهایی که تقاضای بسیار بالایی برای آن‌ها هست، تاثیر شگرفی در فروش و ثبت نام برند شما در ذهن مشتری دارد.

     

     

    یک استراتژی مناسب برای ایجاد حس نوستالژی

     

    استراتژی-بازاریابی-فروش-تعطیلات

     

    معمولاً بسیاری از جشن‌ها و تعطیلات پیشینه‌ای دیرینه در سنت و فرهنگ دارند. تعطیلاتی مثل نوروز، کریسمس، روز مادر و روز پدر از این دست تعطیلات هستند. در چنین تعطیلاتی از موسیقی خاص گرفته تا تصاویر خاص و برخی خاطرات نوستالژیک مرور می‌شوند. بر روی این خاطرات مانور بدهید. اگر تبلیغات بصری و یا شنیداری داررید، از صداها و تصاویر مرتبط با این مناسبت‌ها استفاده کنید. یک استراتژی مناسب بازاریابی برای فروش تنظیم کنید و در بخش تبلیغات، فضای بصری شنیداری و حتی موسیقی خاصی را انتخاب کنید. ایده‌ها در این زمینه بسیار زیاد هستند و شما حتی می‌توانید از رنگ برخی از تعطیلات در تبلیغات استفاده کنید.

     

     

    اول هدف تعیین کنید و بعد استراتژی بازاریابی

     

    قبل از تعیین استراتژی بازاریابی برای تعطیلات، بهتر است هدف از بازاریابی و مارکتینگ در تعطیلات برای فروشگاه خود را مشخص کنید. آیا قصد دارید نام برند شما در ذهن مشتری ثبت شود و یا قصد افزایش فروش دارید. بهتر است پیش از هر چیز این سوال را از خود بپرسید. مرحله اصلی، پاسخ دادن به این سوال است. مرحله بعد استراتژی تدوین استراتژی و حرکت در مسیر استراتژی است.

     

     

    تقسیم وظایف کنید

     

    استراتژی-بازاریابی-فروش-تعطیلات

     

    یکی از مهمترین کارها پس از تدوین استراتژی بازاریابی، تقسیم وظایف است. همه چیز را مشخص کنید. همه افراد را درگیر کنید. اما وظایف آن‌ها را کاملاً مشخص کنید. حتی اگر قرار است یک بشقاب از روی یک میز برداشته شود، باید فردی که آن کار را انجام می‌دهد، مشخص شود. معمولاً در تعطیلات فروشگاه‌های خرده فروشی بسیار شلوغ می‌شوند و افراد وظایف زیادی بر دوششان است. بنابراین ممکن است تصور کنند که یک کار را فرد دیگری در مجموعه می‌تواند انجام دهد. اما اگر وظایف را تقسیم کنید و اولویت بندی‌ها را برای کارکنان مشخص کنید، قطعاً در فروش تعطیلات به مشکل بر نخواهید خورد. سعی کنید بخشی از کارها را به صورت اتوماسیون و نرم افزاری انجام دهید. این موضوع باعث می‌شود تا زمان زیادی از کارمندان خالی شود و به کارهای دیگر رسیدگی کنند. تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی و برخی کارهای دیگر را کاملا می‌توان اتوماسیون سازی کرد. بهتر است از تکنیک مدیریت زمان در کارها بهره بگیرید.

     

     

    استفاده از تکنیک هیجان در استراتژی بازاریابی

     

    استراتژی-بازاریابی-فروش-تعطیلات

    استخدام سفیر در افق کوروش

     

    تعطیلات برای مصرف‌کنندگان و مشتریان یک زمان بسیار هیجان انگیز است. هیجانی که با خرید همراه است، خرید برای یک عزیز. بنابراین بهترین زمان است تا از استراتژی بازاریابی هیجان برای فروش استفاده کنید. برای تخفیف‌ها در فروش کالاهای خود زمان تعیین کنید. از تایمرهای شمارش معکوس و کدهای تخفیف برای مدت زمان محدود در وب سایت خود و رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید. ایمیل مارکتینگ در تعطیلات را فراموش نکنید. مشتریان را تشویق به خرید کنید. این که زمانی که تعطیلات تمام می‌شود دیگر خبری از تخفیفات این چنینی نیست. شما می‌توانید از کلمه‌های کلیدی چون آخرین فرصت و فرصت نهایی استفاده کنید.

     

     

    تحقیق در مورد کلمات کلیدی برای فروش تعطیلات

     

    در مورد کلمات کلیدی تحقیق کنید. یک بخش مهم استراتژی بازاریابی برای بهترین فروش در تعطیلات جستجو و تحقیق در مورد کلمات کلیدی CEO محور است. و در مرحله بعد تبلیغات با مانور بر روی این کلمات. کلمات کلیدی CEO محور فصل به فصل تغییر می‌کنند. سعی کنید هزینه‌ای را اختصاص به این موضوع دهید. بعد از پیدا کردن کلمات مناسب در شبکه‌های اجتماعی و وب سایت خود و حتی از طریق ایمیل مارکتینگ از این کلمات استفاده کنید. این کلمات تاثیر زیادی در دیده شدن شما در فضای مجازی دارند.

     

     

    بسته بندی متفاوت برای فروش در تعطیلات

     

    استراتژی-بازاریابی-فروش-تعطیلات

     

    یک استراتژی بازاریابی مناسب با توجه به بسته بندی محصولات می‌تواند میزان فروش و نرخ تبدیل شما را به طور قابل توجهی افزایش دهد. می‌توانید از رنگ‌های مناسب تعطیلات خاص در بسته بندی کالا برای مشتریان استفاده کنید. این موضوع در ثبت نام برند شما در ذهن مشتری بسیار تاثیرگذار است.

     

    به این نوشته امتیاز بدهید

    [مجموع: ۰ میانگین: ۰]

    فروش اینترنتی افق کوروش


    Source link

    برچسبها
    tweet
    ۴ طرز تهیه مرغ تندوری یا مرغ تنوری هندی در تابه، فر، کبابی و ساندویچی
    طرز تهیه سالاد مرغ مکزیکی با لوبیا قرمز و ذرت + طرز تهیه سس سالاد

    درباره archkala

    مطالب مرتبط

    • چگونه استایل شخصی خودمان را داشته باشیم و آن را بسازیم

      چگونه استایل شخصی خودمان را داشته باشیم ...

      مارس 3, 2021

    • طرز تهیه 12 سس معروف دنیا به روش رستورانی در خانه

      طرز تهیه 12 سس معروف دنیا به ...

      مارس 3, 2021

    • باید و نبایدهای سفرهای نوروزی ۱۴۰۰، چطور میتوانیم به سفر برویم

      باید و نبایدهای سفرهای نوروزی ۱۴۰۰، چطور ...

      مارس 3, 2021

    • مدیریت و کنترل خشم و عصبانیت در کودکان با 17 تکنیک موثر و کاربردی

      مدیریت و کنترل خشم و عصبانیت در ...

      مارس 3, 2021

    یک نظر بدهید

    برای صرف‌نظر کردن از پاسخ‌گویی اینجا را کلیک نمایید.

    جستجو

    نوشته‌های تازه

    • چگونه استایل شخصی خودمان را داشته باشیم و آن را بسازیم
    • طرز تهیه 12 سس معروف دنیا به روش رستورانی در خانه
    • باید و نبایدهای سفرهای نوروزی ۱۴۰۰، چطور میتوانیم به سفر برویم
    • مدیریت و کنترل خشم و عصبانیت در کودکان با 17 تکنیک موثر و کاربردی
    • اصول لباس پوشیدن مردانه و رایج ترین اشتباهات استایل در آقایان
    • 7 پیشرفت نو آورانه فناوری در صنعت خرده فروشی
    • کیف پول بیت کوین + معرفی بهترین والت برای اندوختن بیت کوین
    • علائم و عوارض دیابت بارداری و روش های کنترل و درمان آن
    • افسردگی کاری و روش های مراقب از بهداشت روانی در محیط کار و دورکاری
    • معرفی بهترین نرم افزار ها و اپلیکیشن های خانه هوشمند

    لینک

    جایگاه

    wordpress themes
    1. link dostan

    • rss
    توجه:این سایت یک سایت خبری است و هیچ مسئولیتی در قبال پست ها ندارد همگی با ذکر منبع هر کدام می باشد مسئولیت بر عهده منبع هر پست می باشد. و در صورت درخواست حذف با دلایل مختلف و … در قسمت زیر پست مورد نظر مطرح شود.
      توسط سون تم