چهارشنبه , 3 مارس 2021
  • خانه
  • عکس بازیگران
  • دانش و فناوری
  • اخبار تکنولوژی
  • روانشناسی
  • دانستنی ها
  • خودرو
  • سلامت
  • آشپزی

آرچ کالا

  • خانه
  • عکس بازیگران
  • دانش و فناوری
  • اخبار تکنولوژی
  • روانشناسی
  • دانستنی ها
  • خودرو
  • سلامت
  • آشپزی
Don't Miss
  • طرز تهیه 12 سس معروف دنیا به روش رستورانی در خانه
  • باید و نبایدهای سفرهای نوروزی ۱۴۰۰، چطور میتوانیم به سفر برویم
  • مدیریت و کنترل خشم و عصبانیت در کودکان با 17 تکنیک موثر و کاربردی
  • اصول لباس پوشیدن مردانه و رایج ترین اشتباهات استایل در آقایان
  • 7 پیشرفت نو آورانه فناوری در صنعت خرده فروشی
  • کیف پول بیت کوین + معرفی بهترین والت برای اندوختن بیت کوین
  • علائم و عوارض دیابت بارداری و روش های کنترل و درمان آن
شما اینجائید:خانه » اخبار - مجله خبری بروز » اینفلوئنسر مارکتینگ چیست و چرا در بازاریابی اینستاگرام مهم است؟

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست و چرا در بازاریابی اینستاگرام مهم است؟

ارسال شده توسط:archkala تاریخ ارسال: ژانویه 16, 2021 در اخبار - مجله خبری بروز 0

  • منتشر شده در ۲۷-۱۰-۹۹

  • 1 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • مدت زمان تقریبی مطالعه : 7 دقیقه

    در بازاریابی دیجیتال استراتژی استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ بر بسترهای مختلفی صورت می‌گیرد اما مهمترین آن‌ها شبکه اجتماعی اینستاگرام است. در این مقاله از مجله کوروش نگاهی به بازاریابی دیجتال از طریق اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام می‌پردازیم.

     

    جشنواره آذر ماه

    تعریف اینفلوئنسر مارکتینگ

     

    اینفلوئنسر-مارکتینگ-بازاریابی-اینستا

     

    اینفلوئنسر مارکتینگ در بازاریابی دیجتال یک نوع استراتژی بازاریابی محتوا است. از این استراتژی بازاریابی برای تبلیغ محصولات، خدمات یا همکاری و مشارکت برندها با یک اینفلوئنسر مارکتر استفاده می‌شود. از اینفلوئنسر مارکتینگ برای گذاشتن پست و استوری در اینستاگرام، نوشتن پست بلاگ و یا حتی تبلیغات رویدادهای آفلاین استفاده می‌شود.

     

    منظور از تبلیغات در رویدادهای آفلاین حضور اینفلوئنسر مارکتر به عنوان مهمان در کنفرانس، پنل و یا افتتاحیه فروشگاه‌ها است. برندهای مختلف بنا به هدف کمپین بازاریابی خود بسترهای متفاوتی را برای استفاده از اینفلوئنسر مارکترها در بازاریابی دیجیتال در نظر می‌گیرند. این بسترها می‌توانند شامل: توییتر، فیسبوک، لینکدین و حتی پینترست باشند. بنابراین بهتر است تا قبل از تصمیم برای استفاده از اینفلوئنسر مارکتر در کمپین بازاریابی دیجیتال هدف کمپین و مخاطب آن مشخص شود. چرا که طبیعتاً هر یک از بسترهای شبکه‌های اجتماعی برای دیجیتال مارکتینگ مخاطبان خاص خود را دارد.

     

     

    اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام

     

    اینفلوئنسر-مارکتینگ-بازاریابی-اینست

     

    یکی از بسترهای پر رنگ برای بازاریابی دیجیتال در فضای مجازی، استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام است. اینستاگرام با بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه و بیش از ۵۰۰ هزار کاربر فعال روزانه جزو تاثیرگذارترین شبکه‌های اجتماعی است. در حالی که در میان شبکه‌های اجتماعی فیسبوک همچنان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اما اینستاگرام موفق شده است تا جایگاه ویژه‌ای را در میان نسل جوان از آن خود کند.

     

    بیشترین مخاطبان شبکه اجتماعی اینستاگرام را رنج سنی ۲۴ تا ۳۴ سال تشکیل می‌دهند. این در حالی است که پس از آن جوانان ۱۸ تا ۲۴ سال آمار بیشترین کاربران مخاطبان را به خود اختصاص داده‌اند. این دو گروه سنی ۷۱ درصد کاربران فعال اینستاگرام را تشکیل داده‌اند. دسترسی اینفلوئنسر مارکترها به آمار تجزیه و تحلیل اینستاگرام به آن‌ها اجازه داده تا گروه سنی مخاطب خود را شناسایی کنند. بنابراین به سادگی می‌توان با یک بررسی آماری ساده که هیچ هزینه‌ای ندارد برای تحقیقات در بازاریابی دیجیتال، اینفلوئنسر مارکتری را انتخاب کرد که مخاطب هدف استراتژیست بازاریابی است.

     

    بر اساس آخرین آماری که اخیرا از سوی فیسبوک منتشر شده ۸۳ درصد از افراد برای خرید محصولات و خدمات جدید از اینستاگرام استفاده می‌کنند. این در حالی است که ۸۱ درصد از این پلتفرم برای تحقیق در مورد محصول و یا خدماتی خاص استفاده می‌کنند. در این میان ۸۰ درصد از کاربران برای تصمیم‌گیری درباره اینکه یک محصول را خریداری کنند، در محتوای اینستاگرام جست‌وجو می‌کنند. بنابراین میزان تاثیرگذاری اینستاگرام در معرفی، خرید و تبلیغات محصولات بسیار پر رنگ است. معمولا در بازاریابی دیجیتال از اینفلوئنسر مارکتینگ برای اتصال مخاطبان اینفلوئنسر مارکترها به یک برند استفاده می‌شود. در گام‌های بعدی، به تدریج محصولات برند و صدای آن به مخاطبان اینفلوئنسر مارکتر منتقل خواهد شد. به‌چنین بازاریابی، استراتژی بازاریابی گام به گام گفته می‌شود.

     

     

    محتوای اینستاگرام جادو می‌کند!

     

    اینفلوئنسر-مارکتینگ-بازاریابی-اینست

     

    کاربران اینستاگرام که در نقش اینفلوئنسر مارکتر ظاهر می‌شوند از دو روش پست و استوری در انتشار محتوا استفاده می‌کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند انتخاب کنند که آیا قصد انتشار محتوا به صورت عکس را دارند و یا ترجیح می‌دهند محتوای ویدیویی بارگذاری کنند. اسپانسری محتوا که یکی از روش‌های بازاریابی دیجیتال با استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ است، در بسیاری از صفحات افراد معروف در اینستاگرام دیده می‌شود.

     

    به یک آمار جالب توجه کنید: ۶۶ درصد از محتوای منتشر شده در قالب دیجیتال مارکتینگ برای تبلیغات معمولا به صورت پست منتشر می‌شود. یکی از دلایل از استقبال از پست‌ها به‌جای استوری اینستاگرام، ماندگاری آن‌ها است. استوری‌های اینستاگرام معمولا موقتی هستند. اما از دیگر سو اینفلوئنسر مارکترها موظف هستند پس از تبلیغات آماری از تجزیه و تحلیل پست، در اختیار برندها قرار دهند. اگر بخواهیم از دید بازاریابی دیجیتال و استراتژیست برند به این موضوع نگاه کنیم باید بگوییم که یکی از مزایای پست در اینستاگرام، از طریق اینفلوئنسر مارکترها قابلیت اشتراک گذاری آن است. همچنین نرخ تعامل از لایک و کامنت گرفته تا اشتراک گذاری در پست‌ها کاملا مشخص است.

     

    تاثیر عکس بیشتر از ویدیو در اینستاگرام است

     

    در حالی‌ که معمولا از تصاویر، بیشتر از ویدیو در تبلیغات اینستاگرام استفاده می‌شود اما باید به نکته مهمی توجه کرد. تاثیر ویدیو چه در قالب استوری و چه در قالب IGTV برای بازاریابی دیجیتال از طریق اینفلوئنسر مارکتینگ را نباید نادیده گرفت. چرا که اینفلوئنسر مارکترها قابلیت مانور تبلیغاتی بیشتری در بستر ویدیو دارند.

     

    استخدام سفیر در افق کوروش

     

    ویژگی‌های ارزشمند اینستاگرام برای بازاریابی دیجیتال

     

    اینفلوئنسر-مارکتینگ-بازاریابی-اینست

     

    پس از اینکه در استراتژی بازاریابی به نتیجه رسیدید که اینستاگرام برای دیجیتال مارکتینگ بهترین گزینه است، باید کاری کنید. مهمترین اقدام این است که قابلیت‌های اینستاگرام را در یک لیست بنویسید. شما برای استفاده از بازاریابی با اینفلوئنسر مارکتر از چهار آپشن می‌توانید استفاده کنید.

     

    اینفلوئنسر مارکتینگ با استوری اینستاگرام

     

    استوری از جمله قابلیت‌های اینستاگرام است که معمولا برای بازاریابی دیجیتال از طریق اینفلوئنسر مارکتینگ بازده بسیار بالایی دارد. چراکه اینفلوئنسر مارکتر شما می‌تواند از برچسب‌ها و هشتگ‌های زیادی در معرفی برند و محصولات کمپانی استفاده کند. بنابراین مخاطبان به سمت صفحه اینستاگرام کمپانی سوق داده می‌شوند.

     

    اینفلوئنسر مارکتینگ با IGTV اینستاگرام

     

    IGTV یکی از بهترین بسترها برای دیجیتال مارکتینگ برندها است. IGTV قابلیت استفاده از فیلم‌های تبلیغاتی طولانی‌تر از استوری و پست را دارد. حتی در استفاده از بازاریابی مبتنی بر اینفلوئنسر مارکتینگ، IGTV بستر بسیار خوبی است. اینفلوئنسر مارکتر می‌تواند به صورت مفصل‌تر با مخاطبان تعامل داشته باشد.

     

    هشتگ‌ها در اینستاگرام

     

    اینفلوئنسر-مارکتینگ-بازاریابی-اینست

     

    بخش بزرگی از تبلیغات در اینستاگرام بر پایه استفاده از هشتگ‌ها است. برندهای مختلف می‌توانند هشتگ خود در اینستاگرام را ثبت کنند. کاربران در صورت استفاده از محصولات برند، اتوماتیک با هشتگ گذاری در مسیر تبلیغات رایگان برای یک برند قرار می‌گیرند. هشتگ‌ها تعامل میان مصرف کننده و تولید کننده را افزایش می‌دهند.

     

    قابلیت لایو در اینستاگرام

     

    حتی در بازاریابی با استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ به‌صورت آفلاین نیز می‌توان بستری برای تبلیغات آنلاین فراهم کرد. وقتی اینفلوئنسر مارکترها به مراسم، جلسات و حتی افتتاحیه برند خاصی برای تبلیغات آفلاین دعوت می‌شوند، می‌توان کاری کرد. با استفاده از امکان جالب پخش زنده در اینستاگرام می‌توان با یک تیر دو نشان زد. علاوه بر طرفداران اینفلوئنسر در مراسم به صورت آفلاین، شمار زیادی از دنبال کنندگان هم می‌توانند به صورت آنلاین مشارکت کنند.

     

     

    به این نوشته امتیاز بدهید

    [مجموع: ۰ میانگین: ۰]

    فروش اینترنتی افق کوروش


    Source link

    برچسبها
    tweet
    اینفلوئنسر مارکتینگ در خرده فروشی؛ تبلیغ اثربخش برای مخاطبان هدف
    اینفلوئنسر مارکتینگ چیست و چرا در بازاریابی اینستاگرام مهم است؟

    درباره archkala

    مطالب مرتبط

    • طرز تهیه 12 سس معروف دنیا به روش رستورانی در خانه

      طرز تهیه 12 سس معروف دنیا به ...

      مارس 3, 2021

    • باید و نبایدهای سفرهای نوروزی ۱۴۰۰، چطور میتوانیم به سفر برویم

      باید و نبایدهای سفرهای نوروزی ۱۴۰۰، چطور ...

      مارس 3, 2021

    • مدیریت و کنترل خشم و عصبانیت در کودکان با 17 تکنیک موثر و کاربردی

      مدیریت و کنترل خشم و عصبانیت در ...

      مارس 3, 2021

    • اصول لباس پوشیدن مردانه و رایج ترین اشتباهات استایل در آقایان

      اصول لباس پوشیدن مردانه و رایج ترین ...

      مارس 3, 2021

    یک نظر بدهید

    برای صرف‌نظر کردن از پاسخ‌گویی اینجا را کلیک نمایید.

    جستجو

    نوشته‌های تازه

    • طرز تهیه 12 سس معروف دنیا به روش رستورانی در خانه
    • باید و نبایدهای سفرهای نوروزی ۱۴۰۰، چطور میتوانیم به سفر برویم
    • مدیریت و کنترل خشم و عصبانیت در کودکان با 17 تکنیک موثر و کاربردی
    • اصول لباس پوشیدن مردانه و رایج ترین اشتباهات استایل در آقایان
    • 7 پیشرفت نو آورانه فناوری در صنعت خرده فروشی
    • کیف پول بیت کوین + معرفی بهترین والت برای اندوختن بیت کوین
    • علائم و عوارض دیابت بارداری و روش های کنترل و درمان آن
    • افسردگی کاری و روش های مراقب از بهداشت روانی در محیط کار و دورکاری
    • معرفی بهترین نرم افزار ها و اپلیکیشن های خانه هوشمند
    • معرفی و طرز تهیه 18 غذای محلی گیلانی برنجی و نونی

    لینک

    جایگاه

    wordpress themes
    1. link dostan

    • rss
    توجه:این سایت یک سایت خبری است و هیچ مسئولیتی در قبال پست ها ندارد همگی با ذکر منبع هر کدام می باشد مسئولیت بر عهده منبع هر پست می باشد. و در صورت درخواست حذف با دلایل مختلف و … در قسمت زیر پست مورد نظر مطرح شود.
      توسط سون تم