چگون می توانیم به طور سریع وزن مورد دلخواه را کاهش دهیم؟

پیاده روی با سوختگی تعداد قابل توجهی کالری را می سوزاند و باعث می شود ورزش ایده آل برای کاهش وزن باشد.

اگر چه شما ممکن است در ابتدای هفته یک بار از یک برنامه پیاده روی، یک تغییر مثبت در مقیاس مشاهده کنید.

اما پیشرفت شما در کاهش وزن بستگی به چندین عامل دارد.

چگونگی انجام تمرینات و رژیم غذایی هر زمان که تمرین می کنید.

در پتانسیل های کاهش وزن و همچنین در نتیجه ناتوانی در کاهش وزن تاثیر می گذارید.

 

پیشنهاد : ۱۰ دلیل مهم برای ورزش کردن منظم هر فرد در روز

 

چگون می توانیم به طور سریع وزن مورد دلخواه را کاهش دهیم؟

 

شروع قوی

در حالی که یک برنامه پیاده روی می تواند به شما در بهبود سلامتی، وزن و آمادگی جسمانی کمک کند، شما باید به سطح آمادگی جسمانی خود احترام بگذارید تا به هدف خود برسید.

شروع قوی ممکن است برنامه پیاده روی یا ترکیبی از تمرینات پیاده روی و پیاده روی باشد، بسته به سطح فعالیت فعلی شما.

متخصص ورزشی توصیه می کند که دونده های تازه کار با پیاده روی سریع شروع به کار کنند و در هفته سوم تمرینات بطور مداوم فواصل بیداری ۳۰ تا ۶۰ ثانیه را شامل شوند.

به تدریج فواصل قدم زدن خود را کاهش دهید در حالی که افزایش فرکانس و طول دوره های دویدن خود را افزایش دهید.

اگر دچار مشکلات قلبی یا مسائل ارتوپدی هستید، قبل از شروع یک برنامه دویدن، با پزشک خود مشورت کنید.

 

پیشنهاد : پیاده روی و راه رفتن برای سلامتی

 

عوامل در خصوص دست دادن وزن

وقتی کمبود کالری ایجاد می کنید، کاهش وزن به دست می آید.

این یک کمبود ۳۵۰۰ کالری برای از دست دادن یک پوند وزن بدن است.

کالری هایی که می سوزانید، می تواند به شما در دستیابی به تعادل انرژی منفی کمک کند.

تا زمانی که کل کالری که مصرف می کنید بیشتر از تعداد مصرفی شما باشد.

اگر شما به طور مرتب کالری بیشتری از سوزاندن خود می گیرید، حتی تعهد به بیدار شدن به طور مرتب باعث کاهش وزن نمی شود.

 

مرتبط : ۱۰ نکته مهم برای کاهش وزن – نحوه کاهش وزن به طور طبیعی در یک ماه

 

چه انتظار می رود

اگر وزن خود را با عادات تغذیه فعلی خود حفظ کنید یا اگر کالری دریافتی خود را به سطح نگهداری تنظیم کنید.

یک برنامه دویدن ممکن است باعث کاهش وزن تدریجی شود.

تعداد کالری هایی که می سوزانید بستگی به وزن شما، و همچنین مدت زمان و شدت تمرین شما دارد.

به عنوان مثال، یک مرد ۱۱۰ کیلو ، حدود ۸ کالری در هر دقیقه از دویدن را با سرعت ۶ مایل در ساعت می سوزاند.

در حالی که یک مرد ۱۴۰ کیلویی حدود ۱۱ کالری در هر دقیقه سوخت.

بر اساس این وزن بدن، ۱۰۰ دقیقه بیدار شدن در طول یک هفته، به ترتیب ۱،۳۲۹ و ۱،۶۸۰ کالری سوزانده می شود.

با این میزان می توانید انتظار داشته باشید که ۱٫۵ تا ۲ پوند در هر ماه از دست بدهید.

 

مرتبط: ۲۰ روش برای کاهش وزن و لاغری که به طور واقعی

ایجاد کمبود کالری

اگر یک هفته یک بار یک برنامه برای کم کردن کالری ایجاد کنید، ممکن است تغییرات جزئی در وزن بدن خود را تا پایان هفته ببینید.

افزایش شدت تمرین خود را با برداشتن سرعت و پیاده روی تپه ها، که چربی های اضافی را می سوزاند، افزایش دهید.

در یک روز یک بار در هفته وزن کشی کنید تا دقیقتر پیشرفتتان را بسنجید.

یک برنامه غذای سالم و کم کالری را برای کاهش میزان کالری مصرفی روزانه انجام دهید.

تا خود را بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ کالری کمتر از سطح مراقبت نگه دارید تا از دست دادن وزن هفتگی بیشتری داشته باشید.

 

منبع : livestrong ترجمه شده در معرف کالا

 




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *